Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Působení individualizované výuky na vybrané aspekty kognice a motivace
Patzelt, Daniel ; Morávková Krejčová, Lenka (vedoucí práce) ; Mertin, Václav (oponent)
Cílem práce je prozkoumat působení individualizované výuky na vybrané aspekty kognice a motivace. V teoretické části se práce věnuje funkcím potřebným k učení, motivaci v souvislosti se školní úspěšností a dále představuje souhrn aktuálních poznatků o individuálním doučování. Výzkumné otázky jsou orientovány na změny kognitivních a exekutivních funkcí, vztahu klientů k doučovaným předmětům, rozdíl mezi vztahem klientů k doučování a ke školní výuce, na změny v délce přípravy klientů na školní výuku a na změny ve školním prospěchu. Probandy výzkumu bylo 8 klientů ve věku 14 - 18 let, kteří se zapojili do programu individuálního doučování. Použité metody jsou rozhovor a psychodiagnostický nástroj CAS 2. Mezi nejpodstatnější zjištění výzkumu patří zlepšení výkonu exekutivních funkcí a zvýšení vnímané zábavnosti školních předmětů. V porovnání se školní výukou bylo doučování hodnoceno jako užitečnější, pozitivně byl hodnocen především individuální a přátelský přístup lektorů oproti učitelům. Školní prospěch se u všech klientů alespoň v jednom z doučovaných předmětů zlepšil alespoň o jeden stupeň.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.